Dag 13, Grand Canyon Village - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Wächter - WaarBenJij.nu Dag 13, Grand Canyon Village - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Wächter - WaarBenJij.nu

Dag 13, Grand Canyon Village

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Vanochtend zijn we al om 6.00 uur opgestaan voor een wandeling in de Canyon. We kozen voor de historische en meest bekende route aan de South Rim ‘Bright Angel trail’. Deze was op loopafstand van onze accommodatie. We liepen tot de ‘3 Mile Resthouse’. Naar beneden ging het soepel, het was nog niet zo warm. Op de weg terug was de inspanning groot: het was inmiddels erg warm (zo’n 30 C) en alleen nog maar steil omhoog. Rond 12.30 uur kwamen uitgeput, maar voldaan en trots terug bij het startpunt. Een grote ijskoude Cola was de beloning!
‘s Middags deden we rustig aan met wat spelletjes.

• 05 Augustus 2015 - 22:48

Wächter Bernd:

Hallo Buitenland,wollt Ihr überhaupt nach Hause. Wir hoffen doch!!!Eure Reisefotos sind sehr schön.
    Alles gute bewahrte Reise weiterhin Eure O&O

• 06 Augustus 2015 - 02:59

Wächter:

Schon, aber nocht nicht so schnell :-)